Parasztos egytál

Ezt az ételt is még Anyukáméknál készítettem, néhány hete. Vásárolgattunk délelőtt, hirtelen majdnem ebédidő lett, mi meg ott álltunk ötlet nélkül.
Régen mindig ez volt a család jolly joker ebédje, így, mint jól ismert, régi barátot, bevetettem hát :).


Hozzávalók (hú... körülbelül) 6 főre:
2 kg krumpli
6 vastagabb szelet füstölt tarja
3 vastagabb szelet húsos szalonna
1 szál lecsókolbász nagyobb darabokra vágva
1 kisebb darab füstölt kolbász felkarikázva
4 fej vöröshagyma
ízlés szerint só






A krumplit és a vöröshagymát meghámozom,








megmosom őket.







A hagymákat félbevágom,






majd laskára szeletelem.






Egy nagyobb méretű tepsit kizsírozok, amire




a krumplit a képen látható vastagságúra karikázom.






Alaposan megsózom.





Rámorzsolom a hagymát,






és a füstölt kolbászkarikákat, majd a kezemmel összeforgatom.





Ráterítem a tarja- és húsos szalonnaszeleteket, illetve a lecsókolbászt.
200 fokra előmelegített sütőben, körülbelül egy óra alatt megsütöm.




Fél óra sülés után kiveszem a tepsit a sütőből, és átforgatom az ételt. A tarjaszeleteket a krumplikarikák közé rejtem, hogy ne száradjanak ki.
Megkóstolom, ha szükséges, újra megsózom.






Amikor a krumpli szép pirosra pirult, készen is van.






Puha kenyérrel, házi savanyúsággal tálaltam.